کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317528 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال اضافه شدن گزینه غیرفعالسازی نمایش محتوای تب ها به کروم

به گزارش سافت گذر، مدتی می شود که گوگل دارد روی ویژگی پیش نمایش تب ها در کروم کار می کند و اولین نتیجه این فعالیت ها هم در سال 2019 مشخص گردید. این شرکت کدهای مخفی افزوده که به کاربران اجازه می دهد پیش نمایش محتوای تب ها (چه متنی و چه تصویری) را فعال یا غیرفعال کنند. این شرکت قابلیت نمایش پیش نمایش تب ها را به صورت پیش فرض همزمان با کروم 91 که هفته پیش عرضه کرد، به دست کاربران رساند.

گوگل کروم مرورگر مرورگر گوگل کروم مرورگر کروم

با این حال، این کمپانی گزینه غیرفعالسازی آن را حذف و همزمان با ورژن 91 کروم ویژگی مربوطه را نیز غیرفعال کرد تا کاربران فقط بتواند پیش نمایش تصویری تب ها را ببینند. در حالی که این تغییر جزئی است و شاید زیاد مورد توجه واقع نشود ولی بازخوردهای کاربران عکس آن را نشان داده است زیرا خیلی از اینکه نمی توانند پیش نمایش تب ها را ببینند، ناراضی هستند. سایر پست های کاربران در انجمن کرومیوم نشان می دهند که نبود این گزینه برای خیلی ها دردسرساز شده است. برای حل این موضوع، گوگل می خواهد تنظیماتی به کروم بیفزاید که به کاربران اجازه خواهد داد یکی از آپشن های پیش نمایش تب ها و ابزارهای راهنمایی کننده را برگزینند.

یک نوشته موجود در کرومیوم کدی دارد که به یک دکمه برای پیش نمایش کارتی تب ها اشاره می کند و می توان آن را غیرفعال کرد. با این وجود، این کد تضمین نخواهد کرد که آیا این گزینه نهایتاً در کروم وجود خواهد داشت یا خیر زیرا خیلی از مرورگرها می گویند بر تجربه کاربران تأثیر منفی خواهد گذاشت و از بهبود یافتن برنامه جلوگیری خواهد کرد. برخی ها نیز می گویند که یک سند مخفی وجود دارد که خلاف امکانات دلخواه کاربران است.

باید دید آیا گوگل این گزینه برای غیرفعالسازی ویژگی را رسماً عرضه می کند یا خیر و آیا به بازخوردهای دریافت شده از کاربران توجه خواهد کرد یا خیر.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49116 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/13 تعداد مشاهده: 2292
سافت گذر